fredag 28 september 2007

msn skuum

J:vad gööörs
Paj: har just handlat. det var som...ett jävla... jag vet inte...träningspass känns grymt underskattat. haha e helt...död!
J.: aså man MÅSTE ju bara ha bil för sånna aktiviteter,går inte kånka runt hela stan annars
Paj: jag vet. men idag vore jag fan en hälsofara om ja körde bil :D
J:
ja men jag dricker öl så då är vi två inte så bra chaufförer idag
J: aså kom på idag ang kånka runt, jag blev fan sur idag! jag går till jobb med dator o rygga med träningsgrejer o allt, bra tungt plus snebelastning, sen går man till bolaget i vanlig ordning på fredagar efter träning tror det ska balansera upp,jo förvisso men FAN att det ska va tungt! man kan inte ha det så häär
Paj:wow. det där tycker jag vi klubbar som dagens lyxproblem :D
J:
trotts man tycker man e hyffsadt småvältränad så klarar jag inte av o bära runt väskan o läptop från bäckinthedays när dom gjordes av gjutjärn typ fan,plus jag åkte ju till sickla idag fanfan aså jag gick raka vägen från sickla till banken tänkte snacka bisness om billån men dom rövhålen öppnar ju först10! där hade man själv vart i farten halvadan typ o dom dricker morgonkaffe ännu aså halå vart e samhället på väg va?
Paj:
du har fan inte haft det lätt idag inte!!!!!!!!!!
J:
haha nä jobbet va bra det va bara sista klämmet där när jag skulle hem trött o undernärd efter träning med tvättstugetiden i tankarna o ba halååå ska denna arma finne behöva ha det så här va skulle bill gates säga om han fick ta fjorton bussar o promenix till o från jobb vava;P
Paj:
hahaha va speedad du är :D i skarp kontrast till mig. jag sitter som ett levande lik. e du lite på hatten?
J:
hähä näe jag e inne på tredje finölet du vet flaskor för nu jobbar jag o då ska man inte behöva dricka billiga slaskburkar för vad skulle bill gates säga om han fick fämkåmmatvåan en fredag kväll va!
J:
hmm kom på...varför jag gillar dricka är för jag gillar mig själv mer då! blir roligare liksom,snackar på o kreativiteten i snacket går liksom 10tals steg uppåt till skillnad när jag inte har nåt att säga eller fast jag hade de så¨orkar jag inte
J:
där har vi det! du saknar inte fyllan för du e modig nog att tjattra på vadfansomhelst utan att du e full:) jag behöver ölen för att jag ska tycka att det är kul att prata om precis vadsomhelst=)
plus att folk tycker att jag är roligare full, vad folk tycker om mig är väldigt viktigt för mig som du vet.
J: janne håll käft!! räcker så. hade blivit bra blogginlägg av allt det här va hah.

Förklaring1: Jag vill ha bil o måste ha bil på jobbet.
Förklaring2: Har pluggat fram tills våren med filosofin får jag ingen lön kan jag lika gärna dricka den gilligaste ölen som finns på bolaget.
Förklarning3: Paj Är typ nykterist nuförtiden o jag är aningen skämmis för jag är inte det.

Inga kommentarer: