fredag 16 november 2007

Dittens o dattens

Aså jag e ute efter bil så det bara sjunger om det...blocket.se e snudd på väg in i "favourites" o då tycker jag det har gått nästan för långt. Men what to do jag behöver ju en lika mkt som björnjägaren behöver handgranater o telefonsäljaren dubbelexpresso.

Hade en riktig fining i sikte men säljarna jag rinde till va såpass flummiga(antingen stureplanfolk alt.hippies) ena som jag väckte va helt offside mumlade mest om kaffe, o tjejen va på väg fly landet o hade inte tid snacka business. Lade ner projektet.

På jobbet är jag "in the zone" känns det som. Tajt tidsplan så in i norden, på måndag river vi formen för gjutning,samtidigt kommer markvärmekillarna OCH betong borrarn,plus att vi ska schakta en bit till o fixa för vi kunde inte göra det när formen va i vägen. tisdag fixa i ordning marken fort som fan med rätta höjder o skit för asfalten kommer på onsdag. förutsatt att det inte snöar! för då går allt åt helvete för veckan därpå ska vi asfaltera på nästa ställe OCH veckan efter det sista rycket med sista asfalteringen...jag håller tidsplanen så här långt o vi alla håller tummarna att det ska hålla i fortsättningen oxå så jay får känna sig king visst?

Annars har jag inge specialiteter o berätta..min mamma fyllde år igår o jag skrev en fin dikt till henne! de ni..jag vet,aningen gayvarning men vad gör man inte för sin kära mor..plus när man har 2 äldre bröder skickin fancy presents, tror jag ligger ändå bra till med denna..sist jag skrev en va jag lite sent ute o va tvungen o läsa skiten i mobilen så börja mamsrackarn snyfta! = plus points till jay?! ää kanske lite.

Vad sägs om publicera inlägg? Nå okhej då.

1 kommentar:

Anonym sa...

går det åt helvete isåfall precis som de gick för snubben som flög till solen?!